Qui som?

Fundada per l’Orfeó Manresà l’any 2003, l’Escola Coral s’ha constituit en un referent pedagògic  en la formació coral infantil i juvenil, tot consolidant les seves seccions mitjançant un acurat treball vocal i la participació en diversos projectes musicals.

Tenim una trajectòria marcada pel rigor pedagògic, la qualitat dels seus responsables i per una dinàmica creixent, tan en nombre de participants com en el nivell dels reptes formatius i musicals que es planteja assolir.

L’Escola Coral ofereix a l’alumne una excel·lent manera d’introduir-se en el món de la música a partir de la pràctica coral. Els nostres cantaires reben els ensenyaments dels 6 als 18 anys distribuïts en les tres seccions que integren l’Escola Coral. La creació d’espectacles, l’enregistrament de cantates o la interpretació de repertoris simfònics en grans auditoris són el fruit recollit aquests anys i que ens projecta al futur.

Quins valors tenim?

L’objectiu de la nostra tasca pedagògica és despertar en l’alumne les capacitats d’expressivitat musical, la il·lusió per cantar col·lectivament, la motivació per desenvolupar la seva veu, el domini del propi cos en els escenaris on actua i l’esforç solidari en el treball dels diferents repertoris.

Què fem?

La formació de la veu com a instrument  és l’eix de la nostra acció docent, complementada amb els continguts de Llenguatge musical i l‘acurat treball de repertori en una gran varietat d’idiomes. Aquestes directrius es concreten en la varietat d’activitats que les seccions duen a terme: concerts,  intercanvis, enregistraments, participació en espectacles, treball amb orquestres i sessions de coreografia.