• Notícies

Benvinguts a l’Escola Coral

L’Escola Coral ofereix a l’alumne una excel·lent manera d’introduir-se en el món de la música a partir de la pràctica coral. Els nostres cantaires reben els ensenyaments dels 6 als 13 anys distribuïts en les dues seccions que integren l’Escola Coral.

Pel curs 2018·19 l’Escola Coral de l’Orfeó Manresà presenta una renovada proposta per treballar de manera conjunta la música amb el teatre, el treball vocal i musical juntament amb l’escènic i corporal, fent partícips als alumnes del moment creatiu a base de projectes que englobin les dues vessants artístiques.
Per portar a terme aquest projecte, contem amb la participació de dos mestres dins l’aula en tot moment per treballar de manera àgil i flexible i arribar a atendre totes les inquietuds i necessitats dels alumnes.
Tot plegat sota la direcció de Xavier Pagès (música, veu i direcció coral) i Elisabet Vallès (escena, coreografia i cos)
.